Cvičení s Bosu

Cvičení s Bosu je stále populárnější, zpevníte a protáhnete si s ním celé tělo bez nadměrného zatěžování kloubů. Má svůj původ v rehabilitaci a potřebujete k němu nafukovací kopuli, „polomíč“, s názvem Bosu. Tato důmyslná balanční a cvičení pomůcka vypadá jako půlka balónu, má jednu stranu vypouklou (pružnou) a druhou rovnou (pevnou). Ke cvičení se využívají obě. Název vznikl z anglického „both sides up“ („obě strany nahoru“).

Bosu je dnes součástí mnoha rehabilitačních, balančních, posilovacích i relaxačních cvičení. S touto pomůckou se můžete setkat ve fitness centrech, aerobních centrech, rehabilitačních centrech a koupit si ji můžete i domů.

S Bosu si sami určujete obtížnost

S Bosu si kompletně procvičíte a posílíte celé tělo, zlepšíte rovnováhu a držení těla. Tato pomůcka stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému a přitom je bezpečná. Na bočních stranách mohou být i rukojeti, které slouží k otáčení, a to skýtá další možnosti využití. Pokud vás neoslovilo pilates, zumba, aerobic ani jóga, možná bude Bosu dobrá volba. Určujete si vlastní úroveň obtížnosti a cvičení je zábavné.

Cvičit s Bosu mohou děti, dospělí, i senioři, těhotné ženy, lidé s nadváhou nebo v rekonvalescenci. A samozřejmě i vrcholoví sportovci. Vybrat si můžete BOSU posilování, strečink, tanec, jógu, kardio trénink i kompletní cvičení různé obtížnosti.

7 dní ZDARMA v ženském fitness Contours

Cvičení na Bosu působí pozitivně na svalovou sílu, kardiovaskulární systém, rovnováhu a koordinaci těla, svaly hlubokého stabilizačního systému. Pomůže k lepšímu vnímání pohybu a vlastního těla, použít se dá k uvolnění a relaxaci. Cvičení je možné i kombinovat s dalšími pomůckami (míči, činkami).

Rozsah použití je široký. Ovšem u těch, kteří začínají nebo mají zdravotní problémy nebo nadváhu, je lepší využít instruktora, který vše vysvětlí a bude dbát na správné provádění cviků.

Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>