První výsledky již za 30 dní – program 30 Day Shred

Jak toho dosáhnout?

Existuje mnoho způsobů, jak shodit přebytečná kila. Ale hladověním nebo přípravky na podporu hubnutí nikdy nedosáhnete trvalých výsledků. Kdyby to tak fungovalo, nebylo by dnes tolik obézních a nemocných lidí. Pokud chcete být štíhlí, měli byste být především zdraví. Dbejte tedy na to, abyste se dobře stravovali a také pravidelně cvičili.

Začínáme…

30 Day Shred autorky Jillian MichaelsPředstavím vám jednu slavnou fitness trenérku, která sestavila cvičení na doma. Jmenuje se Jillian Michaels a její základní cvičební program nese název 30 Day Shred. Tato žena mně zaujala nejen tím, že je to skvělá osobnost, co umí pořádně zařvat a zároveň vás tím podpoří, ale především tím, že kdysi také trpěla nadváhou. Přesto na sobě tvrdě pracovala a to, co ona sama ve svém životě dokázala, jaké získala zkušenosti, dnes předává těm, co touží po trvalé změně. Moc dobře tedy ví, o čem mluví a i když na vás při tréninku křičí, tak to znamená, že chce, aby jste ze sebe vydali maximum a dosáhli tak nejlepších výsledků. Pokud vás tato ostrá dáma neodradí, vězte, že pocítíte změnu již po několika dnech.

30 Day Shred je cvičení, které již podle názvu trvá 30 dní. Jill se v něm zaměřuje na kardio, posilování a břišní svaly. Tento program je rozdělen na tři části – levely,  každý z nich trvá necelých 30 minut a cvičí se po dobu 10 dní (Level 1 – 10 dní, Level 2 – 10 dní, Level 3 – 10 dní). Nejnáročnější level je pro začínající vždy ten první. Ale díky dvěma cvičenkám, Anitě a Natalii, si můžete zvolit buď verzi začátečníka, nebo pokročilého. Také není nutné odcvičit celý trénink najednou. Pokud vám cokoli dělá problémy, dejte si na chvíli pauzu a pak pokračujte dál. Nejprve se snažte co nejvíce napodobit předváděné cviky a pak pomalu zrychlujte. Nejde o to se na poprvé hned strhat, ale postupně získat ten správný rytmus. Nezapomínejte ani na závěrečné protažení, ať si zbytečně nenamáháte svaly.

7 dní ZDARMA v ženském fitness Contours

Video – Level 1

Video – Level 2

Video – všechny levely (1, 2 a 3)

Co dělat, když druhý den všechno bolí?

Zachovejte klid, je to úplně normální. Pokud vaše tělo nebylo doposud zvyklé na tento druh pohybové aktivity, může vás několik dní bolet celý člověk. I já jsem to tak měla a to při každém novém cvičení. Ale přesto se musíte překonat a snažit se to rozhýbat. Chce to jen odhodlání a vytrvalost, nečekejte zázraky přes noc. Uvidíte, že brzy na tom budete lépe a pomalu se začnete dostávat do formy. Věřte si, vy to dokážete!

Rada na závěr

Abyste se mohli porovnat, vyfoťte se 1. a 30. den, potom dejte tyto dvě fotky vedle sebe a budete překvapeni, jak se vaše tělo změnilo. Pro někoho to možná bude nepatrné, přesto tam změna bude. A když jí uvidíte, pak jste na dobré cestě k úspěchu. Hodně štěstí…

Pro inspiraci přikládám vlastní fotografii:

Fotografie po cvičení programu 30 Day Shred

 

Míry před cvičením: 95-87-97; váha 63 kg
Míry po cvičení: 90-81-92; váha 60,7 kg

Lucie Jirásková

Kosmetička/vizážistka, milovnice domácího cvičení a zdravého životního stylu, fotomodelka a spisovatelka.

No Responses

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>